Ahad, 7 Mac 2010

Penghargaan Avon GC 2009 pada 5 Mac 2010

Sabtu lepas 6 Mac 2010, aku dan tiga anak gadisku menghadirkan diri ke acara Penghargaan Avon GC 2009, di Tiara Hotel WP Labuan. Acara ini memang diadakan setiap tahun untuk memberi penghargaan kepada GC yang berjaya, cuma tempat mengadakan majlis saja yang berbeza. Acara dimulakan dengan tarian bollywood oleh GC Avon Labuan.


GC Avon menari lagu Bollywood (aku yang tak pandai menari pun kena tarik juga huhuhu)


Aku menerima Sijil dan Pin Golden Circle Unit Executive daripada IP Encik Wan


Sempat juga menyumbangkan sebuah lagu yang sumbang untuk hiburan di majlis tersebut hehehe...


Aku dan dua anak aku, Nurzafirah Nadirah yang tersenyum tu(kanan), Nuratikah Nazurah bertudung hitam(kiri)


Anak Sulung aku Nurfatihah Athirah, nyanyi juga dia macam aku...



Sesi bergambar...

Aku bersama Rose Stewart Unit Director 2009 (Bekas kawan sekolah aku di SMK Labuan tahun 80-an)


2 ulasan:

pak long berkata...

salam buat nor...
amboi...macam berada real kat bollywood la....cun gitu

Norgadis berkata...

@PakLong. Salam kembali cikgu. Hahaha... kira beranganlah tu nak ke sana.