Sabtu, 10 April 2010

SMK Mutiara Menyengat

SMK Mutiara Labuan telah memenangi johan keseluruhan Majlis Sukan Sekolah Sekolah Peringkat Wilayah Persekutuan Labuan (MSSWPL) pada 10 April 2010. Tahniah kepada warga pendidik dan para pelajar SMK Mutiara Labuan.


Sayang sekali petang itu aku tidak berkesempatan menunggu lama, memandangkan aku terpaksa menghadirkan diri ke Mesyuarat ahli-ahli Kusma di Balai Raya Kampung Patau-Patau No.2, acara sukan yang diadakan di Martikulasi itu terpaksa ku tinggalkan. Aku hanya sempat bergambar bersama Bee (lebah/penyengat) yang merupakan maskot perbarisan SMK Mutiara WP Labuan.(anak aku jadi bee). Kita layan gambar ini...






6 ulasan:

Asfan Ash berkata...

hahahah cute gle kot

Norgadis berkata...

@ARC. Cute ya... tak kan sampai gila kot hehehe

Athirah Ibrahim berkata...

smk mutiara? ouh dulu kawan saya sekolah kat sini. nyeh nyeh nyeh,

Norgadis berkata...

@Athirah Ibrahim. Kawan je yg pernah sekolah kat SMK Mutiara? Athirah tak pernahlah ya...

*~ eLiEnZ 87 ~* berkata...

hehehe, maskot tu cute laaaa =)

Norgadis berkata...

@*~ eLiEnZ 87 ~*. Maskot cute ya... nasib baik maskot je, kalau ada bee sebesar tu.. Ooo! takut...!