Ahad, 2 Mei 2010

Hitam itu menawan netQueen

Nampak tak baju apa yang anak2 aku pakai ni? Inilah t-shirt free dari netQueen. T-shirt netQueen ni selamat aku terima 30 mei 2010 petang jumaat lepas (oops! salah tarikh, maksud aku 30 april, nasib baik "mEMYselfandi tolong ingatkan"). 1 mei t-shirt netQueen ini secara rasmi telah dipakai oleh anak2 aku ke acara Labuan International Sea Challenge 2010.

Bagaimana aku dapat banyak baju dari netQueen? Jangan jeles pula... aku dan tiga anak aku N Athirah, Zafirah dan Atikah telah pun menjadi ahli netQueen. 100 ahli pertama akan dihadiahkan sehelai t-shirt netQueen. Kamilah diantara ahli yang tersenarai. Bestkan? netQueen memang best.

Terima kasih netQueen...

10 ulasan:

mEMYselfandi berkata...

kak.. 30 mei pon lom lagi la=p
30 april la=)

Norgadis berkata...

@mEMYselfandi.
Hahaha... yalah.. thanks ya, nanti akak tukar...

pak long berkata...

salam buat nor..
itam tu menawan....

Norgadis berkata...

@pak long.
Betul3... Hitam itu menawan...

BUNGA berkata...

bagus2..adil. smua dpt..
saya punya x tau dh dpt ke blm.. x call lg malaysia.. :)

Norgadis berkata...

@BUNGA.
Belum adil lagi dik oi, anak yang kecik belum dapat huhuhu... maklumlah belum cukup umur... awak belum dpt t-shirt lagi? cepat call akak kat Malaysia tu...
Bilalah agaknya nak pakai baju tu ya, kena tungguh balik Malaysialah jawabnya...

Tanpa Nama berkata...

Salam Ukhwah Norgadis dari kak ani.

Comelnya anak2 Nor 3 orang tu.

Norgadis berkata...

@Kunang-Kunang.
Salam Ukhwah kembali,
Itulah anak2 kesayangan saya, cuma yg no empat je yg tak kelihatan kat situ...

zamdotcom berkata...

wah..dah bergaya dengan baju netQueen? terima kasih kerana memberi sokongan kepada netQueen ^^

Norgadis berkata...

@zamdotcom.
Dah jadi ahli netQueen, kenalah sokong netQueen. Dapat baju free netQueen pula tu, lagi seronok...