Isnin, 31 Mei 2010

Seronok Buat Aktiviti Bersama Pelajar

Aktivit sabtu lepas, 29 mei 2010 di SMK Pantai WP Labuan. Aktiviti mingguan bersama pelajar ini menyebabkan ramai kekawan blogger yang bertanya, aku ni cikgukah? Waahaha...! Aku cuma surirumah je. Sebenarnya... satu ketika dulu, aku pernah menjadi guru sandaran di SK Kerupang. Menjadi seorang guru yang baik tu bukanlah mudah, perlu ada minat, keikhlasan dan kesabaran. Keputusan untuk berhenti menjadi guru sekolah itu rasanya tepat untuk aku. Aku tidak mahu menjadi seorang guru yang hanya mengharapkan gaji...

Bergambar bersama pelajar program Kesenian Dan Kesihatan

Entah apa penerangan yang aku buat tu hehehe...

Cik Rafidah, kawan aku sedang berceramah berkenaan cerpen

Aku sedang seronok berbincang berkenaan program akan datang bersama Hajjah Hasnah, salah seorang AJK Program

5 ulasan:

pak long berkata...

salam...
amboi meriahnya...seronok aaa jadi penceramah....memang berbakat...kiter tabik ngan nor..

sekamar rindu berkata...

salam..


aktiviti yg bestkan..

mohon follow ur blog..

Norgadis berkata...

Utk pak long.
Salam kembali buat cikgu...
Kali ini saya tak berceramah, kawan saya yang berceramah psl cerpen. Kita tolong2 je...

Norgadis berkata...

utk sekamar rindu.
Salam kembali...
Aktiviti setiap hari sabtu bersama pelajar sekolah menengah, memang best.

Terima kasih sudi follow blog saya yang tak seberapa ini.

Unknown berkata...

l1b58c6z36 c7v75e4d16 r1g79t6y68 x2j39w5f32 v9d06g2n83 h0w36z1j21