Ahad, 10 Oktober 2010

Selamat Pengantin baru 10.10.10

Wah...! Tarikh 10 0kt 2010, memang cukup menarik dan cantik... semua 10.10.10. Kepada semua pasangan yang kahwin tarikh ini aku ucapkan selamat pengantin baru, semoga bahagia sehingga ke akhir hayat.


Selamat pengantin Baru Buat Anak Saudaraku Diana


Seketika menjadi penyambut tetamu


Majlis bersanding


Suap-suapan


Senyum jangan tak senyum...


Sibuk memastikan kek dah siap sedia untuk dipotong
(mana pula pisau ni...?)


Acara memotong kek


Aku dan bekas tunang (suami tercinta) bergambar bersama pengantin
(kamera handphone tak clearlah)


Sempat bergambar bersama adik aku Liza (baju coklat) dan anak kecilku

14 ulasan:

Fairuz Zainal berkata...

tahniah! bertambah dah keluarga.hehee

shameel Iskandar berkata...

Tahniah juga dari saya. Shoutmix hilang lagi.

Norgadis berkata...

Salam fairuz.
Terima kasih...

Norgadis berkata...

Salam shameel Iskandar.
Terima kasih...

Hilang satu, guna lagi Shoutmix saya yang lain tapi kalau hilang dua-dua, tak tau nak kata lagilah...

ZACK ENTRY berkata...

tahniah!semoga berbahagia..=)



latest entry Bahana copy paste

Norgadis berkata...

Terima kasih ZACK ENTRY...

deem berkata...

tahniah..selamat pengantin baru....kek pengantin nampak sedaplah..:)

Norgadis berkata...

Ya deem... kek tu memang sedap, saya dah rasa ...

Dhiaqiud berkata...

Tahniah..moge bkekalan d bwh redhaNya..amin..

Norgadis berkata...

Salam Dhiaqiud.
Sama2lah kita doakan agar mereka berkekalan... Amin.

EzzEddin berkata...

tahbniah, semoga cepat dapat anak, make it 11.11.11 heheh..

Norgadis berkata...

Salam EzzEddin.
11.11.11, best juga tarikh tu. Sama2lah kita doakan ya...

Ard berkata...

"bekas tunang" hahahhh

Norgadis berkata...

Hai ard.
Bekas tunang yang tercinta hahaha...