Sabtu, 10 November 2012

Norgadis Menghadiri Mesyuarat AJK PERWILA Ke-9

 Semenjak dilantik menjadi setiausaha PERWILA tahun lepas, aku merasa hari-hari kehidupanku penuh dengan kesibukan.  Aktiviti menulis pisi yang dulunya selaluku lakukan, kini telah berkurangan, apatah lagi untuk menulis cerpen, huhuhu... asyik tak siap saja memanjang.


Ini antara AJK dan ahli yang rajin hadir mesyuarat. Kelihatan anak aku N Athirah hadir sama, kebetulan dia sedang cuti semesta sebulan, kalau tidak tentu sekali anak aku Zafirah yang sedang SPM sekarang tu yang menemankan.

Nampaknya aku terpaksa menyiapkan minit mesyuarat, borang bengkel, surat untuk peserta bengkel, borang DBK, flyer DBK, puisi untuk DBK dan banyak lagi kalau nak disennaraikan.  Harap-harap boleh disiapkan sebelum bulan disember ini.  Hujung tahun ni aku nak bercuti hehehe...

0 ulasan: